Telefoneren met rendement: meer en beter resultaat in minder tijd
Een beller is sneller maar boeit hij ook? Leg de juiste verbinding en maak uw telefoongesprekken rendabeler. Professioneel telefonisch contact maakt het verschil voor elke organisatie die de telefoon als marketingtool inzet.
Wat levert de training BtoB Telefooncommunicatie op?
- Bij klanten: Hogere tevredenheid (ambassadeurschap)
- Belangrijk ondersteunend aspect bij klantretentie
- Verduurzaming relatie
Bij klanten: Hogere tevredenheid (ambassadeurschap)
Belangrijk ondersteunend aspect bij klantretentie
Verduurzaming relatie
- Groter potentieel als het gaat om cross-up selling
- Bij medewerkers: lager stresslevel
- Meer plezier/motivatie en verbondenheid met de organisatie
Groter potentieel als het gaat om cross-up selling
Bij medewerkers: lager stresslevel
Meer plezier/motivatie en verbondenheid met de organisatie

Voor wie is deze training?
- Verkoop buitendienst
- Verkoop binnendienst
- Service desks
Aantal deelnemers: minimaal 4, maximaal 12.
Tijd: 4 x 1/2 dag ( 1 x per week) of 2 hele dagen (1 x 2 weken).
Investering: neem contact met Constant Lamp, info@constantlamp.nl of 06 – 4154 8305.
In de training BtoB Telefooncommunicatie leren we onder meer…
- …de werking van verbale en non-verbale communicatie te begrijpen
- …de finesses van luister-, gespreks- en vraagtechnieken
…de werking van verbale en non-verbale communicatie te begrijpen
…de finesses van luister-, gespreks- en vraagtechnieken
- …het belang van en het werken met scripts
- …taal in te zetten als instrument om iets gedaan te krijgen
…het belang van en het werken met scripts
…taal in te zetten als instrument om iets gedaan te krijgen
Succes is maar één telefoontje van u verwijderd
Neem contact op en ik vertel u meer over de inhoud, de ideale groepsgrootte, de tarieven, de locaties en alles wat u verder wilt weten over de training BtoB Telefooncommunicatie. Ik help u graag.