Trainen in “hoe wij met elkaar omgaan”, de basis voor elk succes!
Het blijkt in de praktijk lastiger dan gedacht.
Als individu of als groep, met klanten en/of leveranciers. Elkaar beter begrijpen, beter met elkaars ‘eigenaardigheden’ om kunnen gaan, zorgt al direct voor substantiële winst in tijd en resultaat.
Misverstanden, stress, onbegrip, dit is allemaal te verhelpen en te voorkomen!
Wil je weten hoe?

 

Bel nu voor meer informatie of voor een afspraak!
06-4154 8305

Verkoop­training

De training om in te spelen op de steeds veranderende klant­vraag. Meer verkopen begint met beter luisteren, spreken én handelen.

meer informatie

Telefoon­communi­catie

Een beller is sneller maar boeit hij ook? Leg de juiste verbinding en maak uw telefoon­gesprekken rendabeler.

meer informatie

Samen­werken in de zorg

Werkt u in de zorg? Het beste medicijn tegen hoge werkdruk is heldere communicatie. In het team en met cliënten.

meer informatie

Coaching

Uw persoonlijke Coach. Een-op-een – en op niveau – fungeer ik als uw klank­bord en spiegel. U bespreekt wat u wilt en krijgt bijzondere inzichten.

meer informatie