Leg de verbinding en verkoop meer

Klanten zijn het hoogste goed. Dat was zo, is zo en dat blijft zo. Wat wél verandert, is klant­gedrag. Topverkopers herkennen subtiele signalen en geven de juiste aandacht. Zonder opdringerig te worden, scoren ze op elke klant vanuit hun eigen kracht.

De klant van morgen leren bedienen

Meer verkopen begint met beter luisteren, spreken en handelen. Deelnemers aan de Verkooptraining leren mee te bewegen met de klant en leren als topverkoper continu bij. De klant van morgen is van u.

Wat levert de Verkooptraining op?

  • Meer verkoop, hogere omzet
  • Duurzame verbinding met de klant: nu en in de toekomst
  • Betrokken medewerkers die praktisch en snel handelen
  • Praters worden luisteraars

  • Intensere en ‘echtere’ klant­contact­momenten
  • Koudwatervrees maakt plaats voor enthousiasme
  • Hogere gunningsfactor: klanten worden ambassadeurs voor uw product of dienst

ja, ik wil meer informatie

Verkooptraining, compleet met coaching

Verspreid over zes dagen gaan we intensief aan de slag. De Verkooptraining is compleet met coaching. Na een individueel intake­gesprek vinden in een periode van vier à vijf weken drie verkoop­trainings­dagen plaats. Daarna volgen twee plenaire coachings­gesprekken van elk een dagdeel, telkens met de helft van de groep.

Wat kunnen de deelnemers verwachten?

De Verkooptraining is zeer praktisch ingesteld. Een individuele sterkte- en zwakteanalyse is de basis voor persoonlijke leerdoelen. De training legt ieders talenten en belemmeringen bloot. Wat gaat goed en wat kan beter?

We experimenteren op de werkvloer met gedrags­wetenschappelijke modellen. De Verkooptraining reikt vooral veel handige hulp­middelen aan voor de eigen verkoop­methodiek. In en na de training gaan de deelnemers ‘los’ in de praktijk.

In de aanvullende collectieve coaching­sessies scherpen we de verkoop­vaardigheden aan, en voegen we toe wat nodig is om het geleerde te borgen.

In de training Teambuilding leren we onder meer…

  • …gesprekspatronen te herkennen en veranderen
  • …waarden en overtuigingen in te zetten als sturend element
  • …verkoopdoelen SMART te maken

  • …koud te acquireren met resultaat in plaats van frustratie
  • …netwerken, initiatief nemen en spiegelen
  • …het praktisch nut van communicatie­modellen en typologie toe te passen

Nú meer medewerkers die verkopen?

Neem contact op en ik vertel u meer over de inhoud, de ideale groeps­grootte, de tarieven, de locaties en alles wat u verder wilt weten over de Verkooptraining. Ik help u graag.

contact
ja, ik wil meer informatie