Telefoneren met rendement: meer en beter resultaat in minder tijd

Een beller is sneller maar boeit hij ook? Leg de juiste verbinding en maak uw telefoon­gesprekken rendabeler. Professioneel telefonisch contact maakt het verschil voor elke organisatie die de telefoon als marketing­tool inzet.

Elk telefoon­gesprek heeft meerwaarde

Professionelere en meer klantgerichte gesprekken voeren; Overtuigingskracht vergroten, efficiëntere gesprekken voeren, initiatiefrijker worden, meer leiding nemen in gesprekken, zekerder zijn van jezelf. ‘Lastige’ klanten bestaan niet meer!

Wat levert de training BtoB Telefooncommunicatie op?

  • Bij klanten: Hogere tevredenheid (ambassadeurschap)
  • Belangrijk ondersteunend aspect bij klantretentie
  • Verduurzaming relatie

  • Groter potentieel als het gaat om cross-up selling
  • Bij medewerkers: lager stresslevel
  • Meer plezier/motivatie en verbondenheid met de organisatie

ja, ik wil meer informatie

Voor wie is deze training?

  • Verkoop buitendienst
  • Verkoop binnendienst
  • Service desks

Aantal deelnemers: minimaal 4, maximaal 12.

Tijd: 4 x 1/2 dag ( 1 x per week) of 2 hele dagen (1 x 2 weken).

Investering: neem contact met Constant Lamp, info@constantlamp.nl of 023-8200934.

In de training BtoB Telefooncommunicatie leren we onder meer…

  • …de werking van verbale en non-verbale communicatie te begrijpen
  • …de finesses van luister-, gespreks- en vraag­technieken

  • …het belang van en het werken met scripts
  • …taal in te zetten als instrument om iets gedaan te krijgen

Succes is maar één telefoontje van u verwijderd

Neem contact op en ik vertel u meer over de inhoud, de ideale groeps­grootte, de tarieven, de locaties en alles wat u verder wilt weten over de training BtoB Telefooncommunicatie. Ik help u graag.

contact
ja, ik wil meer informatie