Happy Ending
Volgens mijn vader was het belangrijkste in een bedrijf ‘De klant die betaald hééft’. Een wijsheid die nog steeds staat als een huis.
Het gebeurt nog altijd dat binnengehaalde opdrachten gevierd worden, het proces in gang gezet wordt en als het ‘puntje bij paaltje komt’, de betaling op zich laat wachten. In het proces naar het eindproduct (dienst), blijken dan vaak onvermoede drempels te zitten.
‘Klant tevredenheid onderzoek’ helpt enorm om de wensen en verlangens van de klant in kaart te brengen en zo tot een beter ‘proces’ te komen. Wat nóg beter werkt is een ‘medewerker tevredenheid onderzoek’. De medewerker is tenslotte de allesbepalende ‘drager’ van het proces. Dus wil je in je onderneming met íedere klant een ‘happy ending’, zorg dan voor ‘happy medewerkers’.
Meer salaris, meer vrije tijd of een betere werkplek? Het gaat vaak om heel andere zaken, die niet of nauwelijks besproken worden. Wil je als ondernemer weten hoe je aan échte ‘happy medewerkers’ komt? Laat dan eens een ‘happy scan’ uitvoeren. Dat kan je wel eens meer opleveren dan je voor mogelijk had gehouden. Wil je weten hoe dat werkt, neem dan contact op: info@constantlamp.nl of bel: 06-4154 8305.
Geef een reactie
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.